Assessorament laboral on-line a les seves instal·lacions o a les nostres.
Tramitació a la Tresoreria General de la Seguretat Social, mitjançant Sistema Red d’altes, baixes i variacions del personal.
Tramitació de qualsevol tipus d’operació a l’Oficina de Treball de la Generalitat (contractes de treball, excepte contracte de minusvàlids i altres contractes que requereixin tràmits extres) amb la finalitat de poder optar a les Bonificacions i Subvencions que permet l’Administració.
Confecció de les nòmines i liquidacions de les quotes de la Seguretat Social.
Confeccionar els models de retencions de I.R.P.F. (models 111 trimestrals o mensuals i model 190 resum anual)
Certificats de retencions de I.R.P.F. dels treballadors i professionals.
Comunicació de les dades necessàries pel càlcul de l’IRPF.
Confeccionar i tramitar maternitats i/o paternitats dels treballadors.
Servei a domicili per qualsevol tipus de document.
Confecció i presentació de documentació i/o compareixença davant del CMAC o Inspecció de Treball.
Altes, baixes i modificacions de centres de treball o empreses.
Altes, baixes i variacions del personal de servei domèstic.
Altes, baixes i variacions d’autònoms.
Altes i baixes de IAE.
Permisos de treball per a persones estrangeres.
Contractes de treball per a persones minusvàlides.
Certificats i anul·lacions de requeriments de Hisenda.
Assistència a judicis a Magistratura de Treball.