assessorament laboral
  • Assessorament laboral on-line a les seves instal·lacions o a les nostres.

  • Tramitació a la Tresoreria General de la Seguretat Social, mitjançant Sistema Red d’altes, baixes i variacions del personal.

  • Tramitació de qualsevol tipus d’operació a l’Oficina de Treball de la Generalitat (contractes de treball, excepte contracte de minusvàlids i altres contractes que requereixin tràmits extres) amb la finalitat de poder optar a les Bonificacions i Subvencions que permet l’Administració.

  • Confecció de les nòmines i liquidacions de les quotes de la Seguretat Social.

  • Confeccionar els models de retencions de I.R.P.F. (models 111 trimestrals o mensuals i model 190 resum anual)

  • Certificats de retencions de I.R.P.F. dels treballadors i professionals.

  • Comunicació de les dades necessàries pel càlcul de l’IRPF.

  • Confeccionar i tramitar maternitats i/o paternitats dels treballadors.

  • Servei a domicili per qualsevol tipus de document.

  • Confecció i presentació de documentació i/o compareixença davant del CMAC o Inspecció de Treball.

  • Altes, baixes i modificacions de centres de treball o empreses.

  • Altes, baixes i variacions del personal de servei domèstic.

  • Altes, baixes i variacions d’autònoms.

  • Altes i baixes de IAE.

  • Permisos de treball per a persones estrangeres.

  • Contractes de treball per a persones minusvàlides.

  • Certificats i anul·lacions de requeriments de Hisenda.

  • Assistència a judicis a Magistratura de Treball.